poniedziałek, 14 października 2013

Violetta 2-Nowe postacie.


Jak każdy wie,niedługo na naszym polskim Disneyu pojawi się nowy sezon Violetty!
A w nim nowe postacie,które namieszają dużo w życiu naszych bohaterów!
W mojej pierwszej notce na moim blogu chciałabym opisać te postacie z tego co się dowiedziałam,z różnych stron,no wujka Google xD

Na początku opisze Diega.


Diego pochodzi z Hiszpanii,dokładnie przyjechał z Meksyku do Argentyny.(Nie wiem po co tam przyjechał może do StudiaOnBeat,choć w jego kraju może też jest takie studio tylko,że w nim nie miejsc czy coś)
Jak wiele osób pewnie wie Diego będzie miał jakiś plan z Ludmiłą związany z Violettą.Prawdopodobnie jest to wlanie do picia Violi jakiegoś zatrucia przez którego nie umie mówić (chyba dobrze mówię xD)
Od tej chwili (chyba) Diego się zakochuje w niej.No i konkuruje z Leonem.
Jest wiele plotek na to,że ojcem Diega jest Gregorio i,że jego bratem jest Marco,no i że ma siostrę.Są też plotki,że chłopak będzie chodził z Larą,lub Ludmiłą.To jest prawdopodobne,ponieważ drugi sezon w Argentynie się nie skończył.Więc może się jeszcze wszystko zdarzyć.
Według mnie Diego jest fajny na swój sposób.Na początku nie lubiłam go,ale jakoś się do niego przyzwyczaiłam.


Teraz Lara:



Lara interesuje się motorami tak samo jak Leon i z tego zaczynają spędzać dużo czasu,aż zostają parą.Tak moi drodzy Leon się w niej zakocha przez tego Diega! ;(
Ale co z tego i tak go lubię.
Lara jest silna i pracowita i chce zdobyć pana Verdasa.
Są plotki,że będzie chodzić z Diego,choć to prawdopodobne.


Teraz Marco:


Pochodzi z Meksyku tak samo jak Diego.Zakocha się we Francesce i to dobrze,bo już myślałam,że zostanie sama,przez tego Tomiego.


Kolej na Esmeralde :)



Esmeralda będzie nową guwernantką Violetty.Razem z Jade będą miały jakiś niecny plan,o którym prawdopodobnie napiszę notkę.


Na końcu Jackie



Jackie można tak powiedzieć zastępuję Gregósia.Dziewczyna zakocha się w Pablu.Będzie nauczycielką tańca.Jeszcze jej nie polubiłam,ale mam nadzieję,że będzie fajna jak Gregóś ;D


_____________________________________



I to już chyba wszyscy główni nowi bohaterowie,ponieważ jest więcej nowych,ale oni się pojawiają tylko na kilka odcinków :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz